Business coaching

Ma már kiderült, hogy a legsikeresebb vállalatok azok, akik odafigyelnek a dolgozóik személyes fejlődésére és motivációjára. Sok esetben nem látható világosan a problémák eredete és a megoldási lehetőségek, hiszen amikor benne vagyunk egy helyzetben, akkor túlságosan érintettek vagyunk ahhoz, hogy tisztán lássunk. Ilyenkor a legjobb megoldást egy külső személy, egy business coach hozhatja.


A coach nem a megoldást fogja megmondani, hanem jól megválasztott kérdésekkel, figyelmes hallgatással segíti a vezetőket és a munkatársakat a saját megoldásuk megtalálásában.
Meggyőződésem, hogy nem csak a vezetőknek van szüksége coachingra, hanem sok esetben a munkatársak támogatása egy coaching folyamattal nagy eredményeket hozhat a cég életében, hiszen a legnagyobb sikereket és a legnagyobb bukásokat is a munkatársak és a vezető tudják előidézni.

Mikor érdemes business coach-hoz fordulni?

  • akadozik a vállalaton belüli kommunikáció
  • egyre fáradtabbak és fásultak a kollégák
  • szeretnénk a cégen belüli bizalmat erősíteni
  • szeretnénk, hogy a munkatársak jobban kezeljék a stresszt
  • elégedettebb és motiváltabb kollégákat szeretnénk
  • szeretnénk, hogy a konfliktusokból eredmény szülessen
  • a lehető legjobban szeretnénk feltérképezni és használni az erősségeket

A vezetők fejlesztésének az egyik legjobb módja a vezetői coaching


Sokszor a vezetők a legjobb szakemberekből lesznek, ám hiába ismerik a legjobban szakmájuk minden csínját-bínját, az emberek vezetése más kompetenciákat kíván.
A vezetői coaching során végzett közös munka alatt arra fektetünk nagy hangsúlyt, hogyan lehet a kollégákból a legtöbbet kihozni, és hogyan érhetünk el bizalommal teli légkört.

Ajánlom a vezetői coachingot, ha az alábbi kérdések merülnek fel a munkával kapcsolatban:

  • Hogyan érjem el, hogy munkám ne vegye el az energiámat a magánéletemről?
  • Hogyan priorizáljak a feladataim között?
  • Hogyan delegáljak?
  • Hogyan adjak visszajelzést a kollégáknak?
  • Hogyan motiváljam a munkatársaimat?
  • Hogyan kezeljem a saját és a dolgozóim konfliktusait?
  • Hogyan alakítsak ki jó és bizalommal teli kapcsolatot a munkatársaimmal?
  • Hogyan kommunikáljak a megrendelőkkel és üzleti partnereimmel?